ANALIZE SECTORIALE, Industrie Prelucratoare, Servicii & Comert & Logistica, INTERNATIONAL

Piața globală de articole de TOALETĂ pentru BĂRBAȚI estimată la 27,38 miliarde de dolari în 2025

Piața produselor cosmetice, pentru machiaj, ce vizează bărbații a depășit 1 miliard de dolari și se așteaptă să crească rapid în următorii ani. Comparativ, piața produselor similare pentru femei a depășit 71 miliarde de dolari anual, conform Bloomberg.

Sursa: MuchNeeded

Pe de altă parte, piața globală de îngrijire a pielii și părului bărbaților a evoluat semnificativ în ultimii ani, odată cu tendința crescândă a importanței percepute a frumuseții și imaginii personale.

Piața globală de articole de toaletă pentru bărbați a fost evaluată la 19,2 miliarde USD în 2017 și este de așteptat să ajungă la 27,4 miliarde USD până în 2025, crescând cu o rată anuală compusă de 4,52% din 2017 până în 2025.

Creșterea pieței este determinată în principal de populația în creștere a bărbaților metrosexuali ce sunt foarte conștienți de aspectul lor și cheltuiesc semnificativ pe tratamente de înfrumusețare, îmbrăcăminte și îngrijire.

S-a observat că o mare parte din populația urbană, în special din țările dezvoltate, cu vârste cuprinse între 18 și 45 de ani, acordă atenție sporită aspectului personal.

Celebritățile joacă un rol semnificativ în influențarea consumatorilor pentru achiziționarea produselor. De exemplu, s-a observat că aproximativ 15% dintre bărbații din Marea Britanie sunt inspirați de celebrități precum Joey Essex, David Gandy și David Beckham.

Hexa Research a realizat raportul global de piață pentru articole de toaletă pentru bărbați în funcție de produs, canal de distribuție și regiune.

 Segmentare după produs:

* Produse de îngrijire a pielii

* Produse pentru îngrijirea părului

* Deodorant

* Altele

Sursa: Hexa Research

Se anticipează că segmentul de articole de toaletă pentru bărbați pentru îngrijirea pielii va deveni cel mai repede, cel mai mare segment de produse de pe piață și a fost evaluat la peste 7 miliarde USD în 2017. Creșterea gradului de conștientizare a consumatorilor cu privire la beneficiile utilizării produselor de îngrijire a pielii a crescut cererea pentru aceste produse.

Companiile investesc din ce în ce mai mult în activitățile de cercetare și dezvoltare. Schimbarea preferințelor consumatorilor față de produsele organice și naturale, însoțită de creșterea gradului de conștientizare a produselor sigure pentru mediu, este de asemenea de așteptat să crească piața globală a produselor de toaletă pentru bărbați.

Segmentul deodorant a reprezentat 18,2% din piața globală și se estimează că va crește cu o rată anuală compusă de 4,81% din 2017 până în 2025. Cererea tot mai mare de deodorant cu ingrediente naturale determină creșterea acestui segment. În SUA, segmentul deodorant a reprezentat aproximativ 20% din cota de piață a articolelor de toaletă pentru bărbați din America de Nord.

 Segmentarea pe canalul de distribuție:

* Comercianții cu amănuntul

* Magazine de sănătate și frumusețe

* Magazine mari

* Distribuitori online

* Altele

Segmentul magazinelor de sănătate și frumusețe a fost cel mai mare generator de venituri și a reprezentat 40,5% din piața de articole de toaletă masculine. Segmentul a fost evaluat la 7,8 miliarde USD în 2017 și se așteaptă să înregistreze o rată compusă anuală mai mare de 4% din 2017 până în 2025. De preferință, consumatorii își achiziționează produsele esențiale și produsele de îngrijire din magazinele de sănătate și frumusețe, în comparație cu alte moduri.

Se preconizează că segmentul retailerilor online va crește cu o rată compusă anuală de 4,86% din 2017 până în 2025. S-a observat că milenialii și populația din generația X preferă să caute informații despre produse prin intermediul platformelor online decât în alte moduri.

Segmentare pe regiune:

* America de Nord

* S.U.A.

* Europa

* Marea Britanie

* Germania

* Franța

* Asia Pacific

* China

* Orientul Mijlociu și Africa

* America Centrală și de Sud

Sursa: Coresight Research

Regiunea Europa a reprezentat cea mai mare cotă de piață în 2017 și a fost evaluată la 7,08 miliarde USD. Se preconizează că această regiune va asista la o rată de creștere de 4,33% în perioada analizată. Conform detaliilor furnizate de Cosmetics Europe, asociația de îngrijire personală a declarat că peste 70% dintre consumatori consideră utilizarea produselor cosmetice și de îngrijire personală ca un aspect crucial în viața lor de zi cu zi.

Produsele de îngrijire a părului, a pielii și a corpului s-au dovedit a fi cele mai populare categorii preferate de bărbații din Europa. De asemenea, aproximativ 80% dintre consumatori au declarat că consideră că aceste produse sunt cruciale pentru creșterea respectului de sine. Aceste informații favorizează colectiv acceptarea produselor de toaletă din regiune.

U.K., Germania, Franța, Italia și Spania sunt piețele majore și contribuie cu peste 50% la piața din Europa. Americanii Procter & Gamble sunt cel mai dominat jucător de pe piața din Europa. În Franța, aproximativ 44% din piață sunt detinuțe de ei. Energizer Holdings, Inc., Oréal S.A. și Bic reprezintă aproximativ 25% din piața Franței.

Se anticipează că regiunea Asia-Pacific va fi piața de articole de toaletă pentru bărbați cu cea mai rapidă creștere. Se preconizează că va crește cu o rată anuală compusă de 5,91% din 2017 până în 2025 și va ajunge la 6,32 miliarde USD până în 2025. Inițiativele de susținere ale guvernului, puterea de cumpărare din ce în ce mai mare a oamenilor, împreună cu creșterea populației metrosexuale sporește creșterea pieței. Coreea de Sud, India, China, Australia și Japonia sunt principalii generatori de venituri din această regiune.

Jucătorii cheie analizați:

* Unilever

* L’Oréal SA

* Estée Lauder Inc. Procter & Gamble

* Beiersdorf

* Shiseido Co., Ltd.

* Johnson & Johnson

* The Hut.com Ltd.

* The Grooming Lounge

* Brickell Men’s Products

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.