Gabriel Negrean a lansat PocketFriend.ro – o platforma care centralizeaza produsele oferite, la promotie, de magazinele partenere

30 octombrie 2014 23:37

Gabriel NegreanA pornit de la necesitatea observata de multi consumatori in cautarea produselor cu cel mai bun raport calitate-pret. Pentru aceasta, un utilizator obisnuit ar trebui sa intreprinda un research amanuntit, multe ore petrecute la cumparaturi sau in fata calculatorului pentru gasirea celor mai bune oferte. Zeci de site-uri ce trebuie urmarite zilnic, zeci de retaileri a caror comportament trebuie studiat pentru a le intelege modul de abordare a pietei : in ce perioada a anului ofera reduceri, la ce produse , cat de mari sunt aceste discounturi, ce tip de clienti incearca sa atraga si alte asemenea detalii.

„Am cautat initial o platforma unde orice persoana interesata sa poata gasi informatii necesare si relevante. Am descoperit, sau mai bine spus am redescoperit, deja cunoscutele site-uri de reduceri pe baza de cupoane si vouchere. Pentru ca gama de produse oferita de aceste site-uri nu intra in aria mea de interes, am decis sa abordez piata din alt unghi.” Exista clienti care isi doresc altceva, in afara tratamentelor spa, sesiunilor gratuite la coafor sau reducerilor la programele de fitness. Consumatorii cauta si discounturi pentru electronice, electrocasnice, haine, cosmetice sau mobila, toate in acelasi loc.

„Asa am inceput dezvoltarea proiectului care azi este concretizat prin platforma PocketFriend.ro„, concluzioneaza Gabriel.

 

Pocket_FriendCentralizeaza ofertele, produsul e disponibil atata timp cat exista si pe site-ul partener. Nu restrictii de timp, nu cupoane sau alte proceduri de comanda.

Principalul obiectiv al platformei Pocket Friend este acela de a centraliza toate produsele oferite la promotie de catre magazinele partenere, cu posibilitatea de a actualiza in timp real preturile, stocurile sau chiar produsele in sine.

„Diferenta dintre noi si un alt site de reduceri consta in faptul ca Pocket Friend nu ofera reduceri pe baza de cupoane, vouchere, anumite perioade de timp sau alte limitari de acest gen. Atata timp cat produsul sau serviciul respectiv este disponibil pe site-ul partenerului, va fi disponibil si pe platforma noastra. Nu esti nevoit sa printezi vreun cupon, sa completezi vreun formular, sa trimiti sau sa primesti un mail. Cu un click pe <Cumpara> clientul este redirectionat spre magazinul partener, unde poate finaliza comanda”, ne spune antreprenorul. Gabriel are in vedere mai multe variante de monetizare, odata ce activitatea pe portal va capata un nivel relevant, la acest moment serviciile fiind oferite gratuit atat pentru magazinele partenere cat si pentru vizitatori.

 

Pocket Friend se contureaza ca fiind o adevarata comunitate de shopping, atat online cat si offline.

„Mizam pe calitate, nu pe cantitate. Acesta este modul nostru de a garanta vizitatorilor ca oferim produse si servicii de calitate,  reduceri reale si o experienta placuta. Momentan oferim in jur de 14.000 de produse la preturi preferentiale, dintr-o gama larga de articole. De la electronice, electrocasnice, fashion, cosmetice sau produse pentru casa si gradina pana la motoare pentru barci, motofierastraie, tigari electronice, chitare, piane sau mixere audio, toate se gasesc pe www.pocketfriend.ro. Am reusit sa atragem in aceasta comunitate adevarate branduri locale dar si nume mai putin consacrate, insa cu un urias potential de dezvoltare in viitor. Mentionez printre parteneri nume precum Pegas, cel mai cunoscut brand romanesc de biciclete, EvoMag unul dintre cei mai mari 5 retaileri online din Romania sau Adevarul Shop, magazinul online al trustului media Adevarul Holding” – Gabriel Negrean, PocketFriend.ro

 

Perspectiva

Asa cum se deduce din denumirea portalului, Pocket Friend este „prietenul buzunarului” utilizatorului. „Suntem in proces de extindere a bazei de parteneri, incercam sa aducem cele mai actuale oferte de la cat mai multi retaileri. Dorim sa devenim un punct de referinta, locul in care oricine poate gasi obiectul sau serviciul dorit, la un pret preferential. Pana in vara anului viitor estimam ca ne vom dubla atat numarul de magazine partenere cat si numarul de produse la reducere.

La inceputul lunii decembrie,ne vom  extinde aria de acoperire pe zona magazinelor offline. Mai exact, cu ajutorul geolocatiei, vizitatorii vor putea afla ce magazine din imediata lor apropiere ofera promotii, discounturi si lichidari de stoc.”

 

Distribuiți articolul

Etichete:

Scrie un comentariu