Ca sa ofere haine in editie limitata si la preturi accesibile, a lansat Allboutique.ro acum un an de zile. O poveste cu Catalina Brinza.

24 octombrie 2014 09:07

CatalinaBrinzaCatalina si-a inceput cariera profesionala in 2004, intr-un magazin de haine din Pitesti, un magazin care isi propunea sa fie un trend-setter pentru publicul sau tinta, tinerii. Acolo a luat contact cu branduri de renume, cu conceptul de pre-colectii si colectii, si a prins gustul pentru produse de calitate si exclusiviste. „Am vazut ca intotdeauna exista cerere pentru produse unicat sau in serii limitate. Mi-a placut sa fiu prima care lua contact cu noile colectii si sa pot sa imi aleg produsele in serie limitata, tot din dorinta de a fi altfel.”

Dorinta de a avea un magazin propriu, care sa ofere clientilor exact aceste lucruri – produse de calitate, in editii limitate si la preturi accesibile – s-a concretizat in 2013, intr-un magazin online, www.allboutique.ro.

 

  • Oportunitatea de a lucra cu ateliere pe care le-a cunoscut si testat in mod direct

In Romania avem foarte multi designeri talentati, care de-a lungul timpului au castigat recunoastere internationala – Zina Dumitrescu,Allboutique1 Rita Muresan si altii. Unii au ajuns chiar la Hollywood, devenind preferatii vedetelor, cum ar fi MLH (n.r. Maria Lucia Hohan) sau Andreea Badala (Murmur). Acestia au reusit sa aduca tara noastra intr-un clasament al tarilor cel mai bine reprezentate din punct de vedere al creatiilor vestimentare.

„De aceea, am inceput sa caut diversi designeri si producatori locali de imbracaminte si incaltaminte. Am inceput in prima faza cu un
singur atelier de creatie vestimentara si vanzand prin intermediul unui mall online”, ne spune Catalina. Feedback-ul de la clienti era unul foarte bun, produsele pe placul lor si din punct de vedere al designului, dar si al calitatii materialelor si finisajelor. „Acest lucru mi-a dat incredere si m-a facut sa ma gandesc la propriul magazin, renuntand astfel la intermediari”.

Allboutique2Targetul Allboutique.ro il reprezinta femeile cu varste cuprinse intre 25-40 de ani, femei independente, de cariera, care doresc sa se evidentieze la birou si in grupul de prietene, prin tinutele pe care le poarta.Pe o piata sufocata de haine si incaltaminte din China, femeia moderna isi doreste sa arate “altfel”, sa se imbrace “altfel”, sa iasa in evidenta.
„Ma bucur sa constat ca si la noi lumea a inceput sa se indrepte spre producatorii locali si cauta produse „made in Romania”. Asta facem noi, la allboutique.ro, cautam designeri si mici ateliere de productie, care nu au un site si nici nu sunt prezenti in mall-uri sau magazine stradale, vand intr-un cerc restrans de clienti.” Magazinul online face cunoscuti acei producatori si designeri catre un numar mare de clienti, oferindu-le acestora spatiu de expunere pe site.

 


Allboutique:Allboutique3

– gama variata de haine, incaltaminte si accesorii pentru femei, peste 15 categorii. Recent a adaugat in oferta si cosmetice realizate in Romania, altele decat gamele deja consacrate. Clientele pot alege dintre sute de produse, care sunt adaugate constant, pentru a avea intotdeauna noutati. „Avand in vedere ca lucram cu serii limitate, stocurile nu sunt foarte mari si de aceea modelele se schimba constant”, a adaugat antreprenoarea.

„Ne mandrim ca dupa 1 an de functionare nu am avut nici un retur si nici o reclamatie referitoare la calitatea produselor. La un moment dat, am avut o clienta care la prima comanda si-a cumparat o fusta, iar la cateva zile dupa ce a primit coletul, a revenit pe site, comandand cate o bucata din fiecare model de fuste existent.” – Catalina Branza

 

  • Allboutique4Perspectiva:

„In prezent avem in portofoliu 5 producatori, dar ne dorim sa crestem si sa ne extindem pe piata, aducand in atentia publicului cat mai multe produse de calitate. In general, ne cautam colaboratorii la targurile de profil, unde vin diversi expozanti, si de acolo ii selectam pe cei care se potrivesc profilului nostru, dar ni s-a intamplat si sa fim contactati direct de catre ei.

Ne dorim sa fim un nume de referinta pe piata din Romania si nu numai, pentru femeile care isi doresc altceva, cauta produse lucrate manual, de calitate, si care vor sa daruiasca cadouri deosebite celor dragi.”

 

Distribuiți articolul

Etichete:

Scrie un comentariu