Teletext Slobozia, cu brandul Diami, a atins afaceri de 53 mil. RON în 2016 din lactate

20 octombrie 2017 08:25

Compania Teletext a avut anul trecut o cifră de afaceri de aproape 53 de milioane de lei (circa 12 mil. euro), în scădere cu 10% faţă de anul precedent, arată datele de la Ministerul de Finanţe, conform ZF. Profitul companiei s-a situat la 9,9 milioane de lei, peste nivelul din anul precedent. Producătorul foloseşte laptele din ferma proprie pentru realizarea produselor în fabrică, dar lucrează şi cu alţi fermieri.

Compania Teletext produce iaurturi, smântână, brânzeturi şi lapte de consum şi concurează pe rafturile magazinelor cu companii precum Albalact, Danone, FrieslandCampina sau Covalact.

Mitru Crişan, 62 de ani, a pornit în urmă cu mai bine de 20 de ani activitatea companiei Teletext, care produce brandul de lactate Diami, şi a construit cu ajutorul fondu­rilor europene un business cu 160 de angajaţi, format dintr-o fabrică de lactate în Slobozia (jud. Ialomiţa), o fermă cu 1.400 de vaci şi 1.300 de hectare de teren arabil.

Distribuiți articolul

Etichete:

Scrie un comentariu