H&M înregistrează o scădere nemaiîntâlnită de la criza economică şi închide mai multe magazine

19 ianuarie 2018 08:33

Retailerul global de îmbrăcăminte, Hennes & Mauritz (H&M) va închide mai multe magazine după ce a înregistrat cea mai mare scădere trimestrială din ultimii 10 ani, potrivit The Telegraph, informează ZF.

Grupul, care deţine firma H&M, cu baza în Stockholm, precum şi alte branduri printre care şi COS, Weekday şi & Other Stories, spune că vânzările au scăzut cu 4 procente, ajungând la 6,74 miliarde de euro în ultimul trimestru, în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Analiştii de la Reuters prevedeau o creştere cu 2%.

Retailerul spune că în al patrulea trimestru vânzările au fost „în mod semnificativ mai mici faţă de aşteptările companiei”.

Acţiunile H&M au scăzut cu 15% după anunţul companiei.

În timp ce vânzările online ale H&M continuă să crească, la fel ca şi cele ale altor branduri din grup, vânzările în magazinele fizice sunt în scădere, iar compania acuză „o situaţie dificilă ce se manifestă constant în piaţă”.

Distribuiți articolul

Etichete:

Scrie un comentariu